пятница, 17 октября 2008 г.

couch potato widget




Of ik regelmatig de gelegenheid krijg om te loggen weet ik niet, maar wel weet ik dat ik een nieuwe badkamer krijg, want de oude is echt op.
We leven nu al een maand met een gat in het plafond in de huiskamer naar de badkamer toe, waar het nog steeds af en toe lekt, die we opvangen met een emmer en een badkamer waar een gat is in de vloer. We hebben in het cement een lekke afvoer ontdekt en dat is ook de reden waarom het alles nat werd.




Zoals jullie zien was onze badkamer minstens 25 jaar oud en het groene is nu geen mode meer. We hebben er een uitgekozen die ons wel aanstaat en ik weet zeker dat die heel erg mooi wordt.
Ik ga meehelpen in deze verbouwing dus weet ik niet wanneer ik tijd heb.



diagram of bone cell, couch potato widget, couch potato wierd al, couch potato workout.



Комментариев нет: